خريد و فروش انواع اتصالات جوشي

خريد و فروش انواع اتصالات جوشي

خريد و فروش انواع اتصالات جوشي

۱ بازديد

اتصالات با توجه به روش نصب و نوع آرايش لبه ها به سه دسته كلي جوشي، دنده اي و فلنج دار تقسيم مي شوند، كه در اين ميان اتصالات جوشي از كيفيت و دوام بالاتري برخوردار هستند. از با كيفيت ترين اتصالات جوشي در صنعت پايپ مي توان به اتصالات سياه درزدار، مانيسمان و اتصالات فشار قوي ساكت ولد اشاره كرد. ميزان مقاومت فيزيكي و شيميايي در اتصالات نام برده متغيير است، اين اتصالات اغلب براي لوله هايي با قطر و سايز كم مورد استفاده قرار مي گيرند، و قيمت انواع اتصالات جوشي در هر كدام از روش هاي فوق متغير مي باشد.

كاربرد اتصالات جوشي

از مهمترين كاربرد هاي اتصالات جوشي مي توان به تغيير مسير سيالات، تغيير سايز لوله، انشعاب گرفتن و مسدود كردن لوله ها اشاره كرد، در اين روش اتصالات در امتداد لوله ها قرار مي گيرند و مابين آن ها با استفاده از آلياژ هاي جوشكاري پر مي شود. از ارزان ترين اتصالات جوشي مي توان به اتصالات سياه درزدار اشاره كرد، كه در مقايسه با اتصالات مانيسمان و فشار قوي از مقاومت شيميايي كمتري برخوردار است. اتصالات جوشي مطابق با نوع لوله هاي فلزي توليد و عرضه مي شوند، و براي خريد اتصالات جوشي مناسب بايد در ابتدا نوع، ابعاد و ضخامت لوله را مشخص كرد.

آب بندي دائمي، مقاومت بالا در برابر حرارت، رطوبت و فشار از مهمترين ويژگي هاي اتصالات جوشي مي باشد، و اين امر سبب شده در اكثر مشاغل حساس مانند صنايع گاز ، نفت، پترو شيمي و خطوط انتقال مواد سمي و خطرناك از اين اتصالات استفاده شود. فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پايپ از معتبر ترين نمايندگي هاي اينترنتي فروش اتصالات جوشي در برند هاي معتبر داخلي و خارجي مي باشد، كه با مراجعه به آدرس الكترونيك آن مي توانيد انواع اتصالات با كيفيت جوشي را اعم از مانيسمان، درزدار و ساكت ولد را در ابعاد و تعداد دلخواه سفارش دهيد، و در كوتاه ترين زمان ممكن با مناسب ترين قيمت تحويل بگيريد.

فروشگاه صنعت پايپ عرضه كننده انواع تجهيزات ساختماني نظير لوله هاي فلزي ، انواع فلنج ، اتصالات جوشي ، شيلنگ ، انواع بست ، تجهيزات آتش نشاني ، انواع عايق ، لرزه گير ، شير آلات ، تجهيزات لوله كشي و غيره مي باشد. براي اطلاع از قيمت و دريافت پيش فاكتور در واتس آپ با شماره زير در ارتباط باشيد.

 

09128994542

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.